מטבחים לבנים בעיצוב הייטקיסטי

 
כאן תוכלו ללמוד כיצד ניתן להפוך את כל המטבח למטבח לבן בעיצוב הייטקיסטי. הדגש במטבח מנן הסוג הזה הוא על הצבע הלבן, מה שמקנה לא מעט יתרונות לדייר: הוא לא צריך לצבוע את הקיר או לחפותו, הוא יכול בקלות לשלב כל ארון לבן או דלת הזזה למטבח צבע לבן או שיש עבודה לבן עם הקיר המקורי. בנוסף, בדרכים מתוחכמות ניתן להפוך את המטבח הזה לחדר המעוצב ביותר בבית ממש בלי מאמץ. זהו ללא ספק אחד המטבחים שיותר תרצו שיהיו לכם בביתכם.
 
בחירת התקני האחסון
 
אנו ממליצים על ארונות אלומיניום לבנים או ארונות עץ בהם העץ הטבעי נצבע לבן. יש לא מעט חנויות שמוכרות את הארונות הללו צבועים, לצד חנויות שיכולות לשלוח למפעל את הארון לשם צביעה במיוחד עבורכם. במקרה של ארון האלומיניום הלבן – העיצוב מתוחכם במיוחד. פורניר עץ לבן מצפה את קדמתו, ולכן מה שמרגיש לכם כארון עץ לבן הוא למעשה ארון אלומיניום מצופה. ידית הפרזול עשויה מאלומיניום, אך בשונה מגוף הארון – היא גלויה, ובצבע המקורי בדרך כלל. ניתן למצוא גם ארונות נירוסטה כאלה, בהם הידית בדרך כלל יותר גדולה ויותר כסופה (באלומיניום – יותר כהה-אפורה בדרך כלל).
 
מטבחים לבנים בעיצוב הייטק - יגל מטבחים
 
בחירת שיש העבודה
 
שיש אוניקס, או שיש אחר בעל גוון אחיד או שני גוונים. כמובן שאלו צריכים להיות גוונים בהירים, או בצבע בז', קרם או שמנת לכל היותר. בחירת שיש עבודה מסוג כזה והצבתו כשיש מוצלל מתחת לארונות נחשבת לחכמה במיוחד שכן אם השיש לא לגמרי לבן אלא בצבע מעט יותר כהה, ההצללה מעניקה לזה משמעות. שיש שהוא לחלוטין לבן כמו יתר רכיבי המטבח ייצור פחות אינטימיות בהצללה מתחת לארונות, ולכן מומלץ לבחור שיש בגוון מעט יותר כהה כדי להעצים את האפקט של ההצללה. שיש לבן לגמרי יכול להיות ראלי אם החלטתם לא להציב ארונות מעליו, ואז תוכלו ליהנות ממקסימום ברק כפי שהוא צריך לספק (מומלץ במיוחד במטבחים גדולים).

עיצוב אי למטבח - נגריית מטבחים

התקן עבודה נוסף לשיש העבודה, המקביל לו והנמצא במרכז המטבח. עם אי למטבח תיהנו מעוד התקני אחסון בתוכו, ועוד מקומות לעבד את מזונכם. כמובן שזה מגיע על חשבון מקום וחציית המטבח לשניים הלכה למעשה. מומלץ רק אם המטבח גדול דיו כדי לעשות כן ועדיין ליהנות מחוסר צפיפות.

 

לפרטים נוספים
12
דגם: 12
12
לפרטים נוספים>>
  
לפרטים נוספים
13
דגם: 13
13
לפרטים נוספים>>